درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51341صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 6 بهمن 1401 - 12:51
امضای تفاهم نامه همکاری مابین انجمن روابط‌عمومی‌ و سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی
این تفاهمنامه آموزشی در راستای توسعه فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی و نیز به وجود آمدن زمینه های مناسب برای مشارکت مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌ نهادهای خصوصی و دولتی در مباحث تخصصی این رشته به امضا رسید.
  

 

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طی مراسمی، تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی مابین انجمن روابط‌عمومی‌ و سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی منعقد شد.
 
 این تفاهمنامه آموزشی در راستای توسعه فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی و نیز به وجود آمدن زمینه های مناسب برای مشارکت مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌ نهادهای خصوصی و دولتی در مباحث تخصصی این رشته به امضا رسید.
 
 رئیس انجمن روابط‌عمومی‌ آذربایجان شرقی در این مراسم، بهره مندی از دانش روز برای فعالان عرصه روابط‌عمومی‌ را یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان کرده و از آمادگی این انجمن برای مشارکت در دوره های علمی و آموزشی خبر داد.
 
 ابراهیم مولایی، توجه به کیفی سازی و پرورش علمی کارکنان روابط‌عمومی‌ را یکی از رسالت های اصلی انجمن روابط‌عمومی‌ استان برشمرد و گفت: اعضای این انجمن پتانسیل تامین محیط های آموزشی کارگاهی برای دانشجویان رشته روابط‌عمومی‌ را دارند.
 
 معاون آموزشی و عضو هئیت مدیره سازمان مدیریت صنعتی استان نیز با اشاره به سابقه این سازمان در امر پرورش دانشجویان رشته روابط‌عمومی‌ از امضای این تفاهمنامه استقبال کرد.
 
 عابدینی، برگزاری سمینارهای مشترک و استفاده از ظرفیت اساتید برجسته کشوری در حوزه روابط‌عمومی‌ را از جمله برنامه های پیش بینی شده برشمرد و گفت: با تعمیق همکاری های متقابل، افزایش نفوذ علمی و عملی متخصصان روابط‌عمومی‌ در سازمان های دولتی و خصوصی را شاهد خواهیم بود.
 
 سایر اعضای این نشست نیز به بیان دیدگاه و نظرات خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.
 
 گفتنی است مفاد این تفاهم نامه شامل همکاری و مشارکت دوسویه در زمینه طرح های آموزشی و پژوهشی، برگزاری سخنرانی ها،میزگردها و سمینارهای علمی مشترک، تبادل اطلاعات علمی و امکان دسترسی به آن ها، برنامه ریزی و برگزاری کارگاه های مشترک و دیگر همکاری های علمی و تخصصی می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد